v
Індивідуальний план роботи на 2016 –
2017 н.р.
№
|
Заходи
|
Дата
|
1
|
Працювати над самоосвітою з теми «Формування
міжпредметних компетентностей на уроках української мови і літератури »
|
Протягом року
|
2
|
Провести показові уроки:
-
Бінарний урок англійської мови і
художньої культури у 9 класі «Молодіжні субкультури. Графіті як вид
монументального живопису»;
-
Інтегрований урок української
мови і літератури у 6 кл. «Теплота родинних стосунків у поезії Станіслава
Чернілевського»;
-
Урок літератури рідного краю з
використанням міжпредметних зв’язків у 6 класі «Я народився під херсонською зорею…» «Казка про Чайку Дніпрову»
Івана Немченка;
-
Інтегрований урок української літератури й краєзнавства
з підприємницьким тлом у 9 класі «Справжній господар своєї землі» за твором
Олеся Гончара «Берег любові»
|
Жовтень
Грудень
Лютий
Березень
|
3
|
Розробити серію інтерактивних вправ разом з учнями за
допомогою ІКТ.
|
Протягом року
|
4
|
Взяти участь у
масових заходах школи.
|
Протягом року
|
5
|
Підготувати і провести майстер-клас
для колег школи «Створення
інтерактивних вправ за допомогою сервісу LearningApps.
|
Березень
|
6
|
Підготувати
методичні розробки уроків літератури рідного краю.
|
Протягом року
|
7
|
Продовжити дослідження і використання ейдотехнологій і мнемотехніки на
уроках української мови і літератури.
|
Протягом року
|
8
|
Підготувати творчий
звіт про власний педагогічний досвід до засідання
атестаційної комісії
|
Березень
|
9
|
Оформити та надати атестаційній комісії папку з досвіду роботи
|
Березень
|
Немає коментарів:
Дописати коментар